تحلیل رقبا و بازارها

تحلیل رقبا و بازارها

سرویس تحلیل رقبا و بازارها به شما این امکان را می‌دهد تا فعالیت‌ها، قیمت‌ گذاری ها و نظرات کاربران در مورد رقبایتان را در بازارهای مختلف زیر نظر بگیرید. با استفاده از ربات‌های پیشرفته وب‌اسکرپینگ، می‌توانید اطلاعات جامعی از فروشگاه‌های آنلاین مختلف یا صنایع مختلف را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید. مزایای این سرویس شامل دقت بالا، نظارت مداوم، و در صورت لزوم تحلیل اطلاعات با هوش مصنوعی است. این سرویس به شما اطلاعاتی دقیق و به‌روز را ارائه می‌دهد تا تصمیم‌گیری‌های هوشمندانه در مدیریت بازاریابی و استراتژی‌های کسب‌وکار خود داشته باشید .

 

آیا میخواهید بدانید قیمت یک محصول را در فروشگاه های مختلف بررسی کنید ؟

آیا میخواهید فعالیت یک کسب و کار را در فضای آنلاین زیر نظر بگیرید ؟ 

آیا می‌خواهید بدانید که رقبای شما چه محصولاتی را با چه قیمت‌ها و تخفیفاتی به فروش می‌رسانند؟ 

آیا می‌خواهید نظرات مشتریان را در مورد کیفیت و خدمات رقبای خود بشناسید؟

آیا میخواهید امتیاز رقبای خود رو هر روز بررسی کنید ؟

 اگر پاسخ شما بله است، سرویس تحلیل رقبا و بازارها به وسیله وب‌اسکرپینگ برای شما طراحی شده است. با استفاده از این سرویس، شما می‌توانید داده‌های مربوط به رقبایتان ، قیمت‌ها یشان ، تخفیفاتی که میگذارند و حتی نظرات مشتریان و غیره را از سایت‌های مختلف استخراج کنید و به راحتی آن را در فرمت دلخواه تون دریافت کنید .

سرعت و دقت بالا در استخراج داده‌ها، بدون نگرانی از محدودیت‌ها، مسدود شدن یا خطاهای وب‌اسکرپینگ

امنیت و حفظ حریم خصوصی داده‌های شما، بدون نیاز به اشتراک‌گذاری اطلاعات حساس یا محرمانه با شخص یا سازمان دیگری

تحویل اطلاعات استخراج شده در فرمت و پسوند دلخواه شما از مثلا Excel , csv , json , txt و …

امکان دریافت سورس کد ربات، در صورت نیاز کاربر

امکان تحلیل داده ها به وسیله هوش مصنوعی یا AI

تحویل داده ها به صورت دوره ای (ساعتی، روزانه، ماهیانه و…)

مراحل سرویس تحلیل رقبا و بازارها​

  • 1انتخاب رقب هایتان

    ابتدا شما باید سایت‌هایی که رقبایتان در آن فعالیت میکنند را شناسایی کنید .

  • 2انتخاب موارد استخراج

    سپس شما باید داده‌هایی را که می‌خواهید از سایت‌ها در مورد رقیب هایتان استخراج کنید را مشخص کنید. آیتم هایی مثل نام فروشنده ، محل ، تخفیف های محصولاتش ، امتیاز مشتریان به او، میزان فروش و محصولات موجود و ...

  • 3ارسال درخواست برای ما

    پس از انجام دو مرحله قبل نوبت به ارسال درخواست استخراج برای ماست .

  • 4بررسی و ساخت ربات استخراج گر

    در این مرحله ما، با توجه به نیاز شما، سورس کد و ربات مورد نظر را آماده کرده، و داده های مورد نظر استخراج و در صورت نیاز تحلیل و بررسی  میشوند

  • 5تحویل داده ها

    پس از استخراج، داده ها در فرمت انتخابی شما، مرتب سازی شده و به شما تحویل میگردند . 

آیتم هایی که استخراج می شوند
محصولات
استخراج اطلاعات فروشندگان
داده های موبایل سامسونگ در دیجی
دیجی کالا- استخراج اطلاعات موبایل

مثالی برای سرویس تحلیل رقبا و بازارها:

 ربات با استفاده از API سایت دیجی کالا ، تمام مشخصات مربوط به انواع برند های موبایل را میتوانید استخراج کنید . با انتخاب برند و نحوه ی مرتب سازی ، میتوانید در کسری از ثانیه اطلاعات را استخراج کرده و در قالب دلخواه ذخیره کنید .

همان طور که در نمونه ی بالا میبینید ، اطلاعات مربوط به 900 محصوله موجود و ناموجود از برند سامسونگ در دیجی کالا فقط در 7 ثانیه استخراج شدند . شما هم میتوانید داده ها را در فرمت های مختلف (نمونه بالا اکسل) داشته باشید ، و هم در صورت نیاز کد یا سورس را خریداری کنید، هم میتوانید درخواست ربات کنید . که یک ربات گرافیکی با امکانات دلخواه(مانند تصویر بالا سمت چپ) برای شما ساخته میشود .

صفحات استخراج شده
0
مشتریان
0
برنامه نویس ها
0
زمان صرفه جویی شده
0

پرسش و پاسخ

وب اسکرپینگ (webscraping) چیه ؟

Web scraping یک فرآیند خودکار برای به دست آوردن اطلاعات از وب سایت ها با استفاده از ربات است. یک الگوریتم ویژه آموزش دیده که به صفحات وب سایت نفوذ کرده و شروع به خزیدن در تمام صفحات داخلی می کند و داده های مشخص شده را جمع آوری می کند. اطلاعات استخراج شده برای پردازش و تجزیه و تحلیل بیشتر ذخیره و ساختارمند می شوند.

داده ها رو چگونه و در چه فرمتی میگیرم؟

شما میتوانید بر اساس نیازتون، داده را در فرمت های CSV XML Excel Json ،Txt و ... دریافت کنید . داده ها از طریق ایمیل یا دیگر روش های مد نظرتون برای شما ارسال میشود . 

چگونه می‌توانم رقبا و بازارها را با استفاده از این سرویس تحلیل رقبا و بازارها​ رصد کنم؟

با انتخاب فروشگاه‌ها یا صنایع مدنظرتان و اجرای ربات‌های وب‌اسکرپینگ، داده‌های مرتبط جمع‌آوری و تحلیل می‌شوند

چطور می‌توانم از تحلیل قیمت‌ها و تخفیفات رقبا بهره‌مند شوم؟

با مقایسه دقیق قیمت‌ها و شرایط تخفیفات ارائه شده توسط رقبا، شما می‌توانید استراتژی‌های بهینه برای جذب مشتریان خود انتخاب کنید

چگونه این سرویس می‌تواند به تفکیک دقیق قیمت‌ها و تخفیفات رقبا در بازارها کمک کند؟

با ربات‌های هوشمند، تفاوت‌های دقیق در قیمت‌ها و شرایط تخفیفات رقبا را استخراج و تحلیل می‌کنیم

آیا امکانش هست که هم داده را بگیرم، هم ربات و هم سورس کد ربات رو ؟

بله این امان نیز وجود دارد، البته که هزینه آن متفاوت است .

چگونه می‌توانم بر اساس نظرات مشتریان در تصمیم‌گیری‌هایم تاثیر گذار باشم؟

با جمع‌آوری و تحلیل دقیق نظرات مشتریان از رقبا، شما می‌توانید مسیرهای بهبود خدمات و محصولات خود را شناسایی کنید

آیا این سرویس می‌تواند پیشرفت و تغییرات فناوری را در صنایع مختلف نظارت کند؟

با استفاده از ربات‌های وب‌اسکرپینگ، پیشرفت‌ها و تغییرات فناوری را در بازارها رصد و تحلیل می‌کنیم.

چگونه می‌توانم رفتار مصرف‌کنندگان در برابر محصولات رقبا را درک کنم؟

با تجزیه و تحلیل نظرات، امتیازات و بازخوردهای مشتریان، رفتار مصرف‌کنندگان نسبت به محصولات رقبا را درک می‌کنیم

آیا این سرویس قابلیت تحلیل دقیق داده‌ها با استفاده از هوش مصنوعی را دارد؟

 بله، این سرویس امکان تحلیل هوش مصنوعی داده‌ها را فراهم کرده و الگوریتم‌های پیشرفته را به‌کار می‌برد